خبر جدید

آموزش های بازی سازی شروع شدند!!بزودی شما هم می توانید بازی های خود را بسازید.
من هم بازی های خودم را برای شما می گذارم تا لذت ببرید

همه چی پیدا می شه

ツ همه چی پیدا میشه ツ
دانلود آهنگ،بازی آنلاین،مطالب علمی،عکس های جالب و زیبا،قالب های جدید،کلیپ،بازی آنلاین و...
تبلیغات

سیستم کسب درآمد پاپ آپ تولز

لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه چی پیدا می شه و آدرس http://www.hamechipeydamishe.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





سیستم کسب درآمد پاپ آپ تولز

Rendered Image

 

به وبلاگ همه چی پیدا می شه خوش آمدید . امیدوارم از مطالبم خوشتان بیاید

راستی چرا این قدر کم نظر می دید؟ بیشتر نظر بدید تا مطالب بهتر و بیشتری بزارم

لطفا برای حمایت از ما تولبار مارا دانلود و نصب نمایید تا با ما در ارتباط باشید:

Get our toolbar!

راستی من فتوشاپ بلدم و هر کسی اگه می خواد یه عکس رو براش تغییر بدم یا یه عکس بسازم بهم خبر بده بعد من به ایمیلتون ارسالش می کنم  آرام رایگان

Inline image 3

 



ツ باز هم به وبلاگ ما سر بزنید تا ما دوباره نظرات شما را ببینیم ツ

نظرات شما عزیزان:

پارس فرتاک
ساعت21:11---19 شهريور 1393
سلام!!!سیستم یا اینترنتت به مشکل برخورده؟
میخوای خودت یاد بگیری چجوری درستش کنی پس بیا به این لینک
http://komakrayaneh-fartak.loxblog.com
یا به این شماره زنگ بزن 9099070345


عرفان عسگری
ساعت12:09---14 شهريور 1393
سلام بعد سال ها اومدم ببینم تو وبت چه خبره
هنوزم بازدید کننده هات و از دست ندادی
آفرین
اگه هنوز رو وبت کار میکنی و آنلاینی به نظرم جواب بده


پارس فرتاک
ساعت14:32---13 شهريور 1393
سلام دوست عزیز
وبلاگ زیبایی دارید.لطفا مارا لینک کنید و بعد خبر دهید که ما هم شما را لینک کنیم.
با سپاس فراوان مرکز مشاوره کامپیوتر فرتاک 9099070345


چت روم
ساعت11:40---17 آذر 1392
سلام عالی بوووووووووووووووووود

عرفان عسگری
ساعت21:11---28 شهريور 1392
سلام یه کد پیدا کردم برای معرفی سایت به دوست. بدون رفتن به ایمیل خودشون میتونن متن مورد نظرت که مینویسی رو براشون ایمیل میکنه مثل لینک وبت و اسمش و توضیحاتش.
برای انتخاب رنگ و این حرفا لینک صفحه اش توی قسمت وبلاگ نظر دهنده است.
خیلی خوبه آمارت زیاد میشه.


بیگ پر
ساعت18:29---24 شهريور 1392
سلام !

اولین دوره ی قرعه کشی بیگ پر شروع می شه .

هر وبلاگی با هر محتوایی می تونه شرکت کنه .

مسباقه اینجوری هست که شما از خوانندگان وبلاگت می خوای که بیان سایت ما و به وبلاگت امتیاز بدن .

در آخر ماه وبلاگ هرکی بیشترین امتیاز رو آورد برنده ی جایزه اصلی و نفر ۲ تا ۵ جایزه های معمولی و نفر پنجم به بعد همه یه دامنه ی .orq.ir ثبت میشه .

جایزه نفر اول : هاست با فضای 1000 گیگا بایت و نصب رایگان وردپرس و دامین رایگان .ht.uk ( پهنا ی باند نامحدود )



-------------------------------------------------------- ----------------------------------------------

جایزه ی نفر دوم : ثبت دامین .free (یک دامنه ی جهانی سطح یک که برای وبسایت های خدماتی رایگان استفاده می شه )

جایزه ی نفر سوم : ثبت دامین های .cz.cc , .uni.me , .u4.org , .u0.org , .info.se

جایزه ی نفر چهارم : یک آپلود سنتر با فضای 100 گیگابایت و دامین .uk.ht

جایزه ی نفر پنجم : یک برنامه ی افزایش بازدید تا 10000000 نفر در روز

-------------------------------------------------------- -----------------------------------------------

برای اینکه ثابت بشه وبلاگی که معرفی می کنید برای شماست باید کد لوگو ی ما که در قسمت امکانات وب هست رو در وبلاگ خودتون قرار بدید .

بی صبرانه منتظریم

bigper.blogfa.com


star
ساعت15:47---31 مرداد 1392
slm khoshhal misham tabadol link konim .

پدرام
ساعت10:54---11 تير 1392
سلام.نوشته بودی به نویسنده احتیاج داری
اگه میخوای من هستم
بهم خبر بده
http://pedram1445.loxblog.com


سارا
ساعت12:34---9 تير 1392
سلام خوبی؟ وبلاگ خوبی داری من خوشم اومد از وبلاگت فقط اگه مایل هستی دوست دارم باهات تبادل لینک کنم پس منا رد نکن و بیا با هم تبادل لینک کنیم راستی من هر روز به اون دوستایی که میان وبلاگشون را در سایتم ثبت می کنند هر روز سر میزنم منتظرت هستم...مرسی ازت


پاسخ:باشه تبادل لینک می کنم


سارا
ساعت12:34---9 تير 1392
سلام خوبی؟ وبلاگ خوبی داری من خوشم اومد از وبلاگت فقط اگه مایل هستی دوست دارم باهات تبادل لینک کنم پس منا رد نکن و بیا با هم تبادل لینک کنیم راستی من هر روز به اون دوستایی که میان وبلاگشون را در سایتم ثبت می کنند هر روز سر میزنم منتظرت هستم...مرسی ازت


......
ساعت14:38---9 ارديبهشت 1392
من یه وبلاگ واسه تولد دوستم ساختم.بیا و بهش تولدش رو تبریک بگو
ممنون میشم


طراحان وب
ساعت9:31---3 اسفند 1391

آيا ميدانيد وبلاگها زير دامنه هايي از يک سايت اصلي هستند و بنابراين وبلاگ خوب شما باعث سود بيشتر براي صاحب اصلي وبسايتي است که خدمات وبلاگي ميدهد؟
ضمنا در صورت پاک شدن اطلاعات شما و يا هر دليل ديگري شما هيچ بکاپي نخواهيد داشت و نوشته هاي شما براي هميشه از دست ميرود
مطالبي که شايد چندين سال براي گردآوري آنها زمان گذاشته بوديد

ما راه حل خوبي را به شما پيشنهاد ميکنيم و مشاور شما براي ارتقاي سطح درآمد از طريق اينترنت هستيم

اما اولين قدم اينست :وبلاگ خود را با وبسايتي با امکانات کامل جايگزين کنيد
فوايد شما از اين کار عبارت است از:

1- به صورت دوره اي ميتوانيد از اطلاعات خود بک آپ داشته باشيد و ديگر مطالب نوشته شده شما از بين نخواهند رفت و همواره قابل بازيابي هستند
2- اين قابليت را داريد که چندين نفر با سطح دسترسي متفاوت مدير ، نويسنده ، ويرايشگر و غيره با اکانتهاي متفاوت تعريف کنيد و بروز رساني بهتري براي سايت خود داشته باشيد
3- يک وبسايت با سئو خوب باعث ميشود محصولات و خدمات شما بهتر در موتورهاي جستجو ديده شوند
4- به دليل داشتن هاست اختصاصي هرگونه فايل ، عکس ، فيلم و نرم افزار قابل اضافه شدن به وبسايت شما مي باشد در حالي که وبلاگها اين امکان را به شما نميدهند
5- داراي بخش مديريتي قوي و کاملا اختصاصي براي سايت خواهيد شد و هرگونه تغيييري در ظاهر سايت امکان پذير است
6- ديگر تبليغات ناخواسته وبلاگها بر روي سايت شما نمايش داده نميشود و ميتوانيد بابت تبليغات ديگران در سايت شما هزينه دريافت کنيد
6- به جاي دامنه رايگان وبلاگها ما يک دامنه رايگان ir به شما هديه ميدهيم
7- خودتان ميتوانيد همانند وبلاگها هر تعداد که بخواهيد زير دامنه تعريف کنيد و حتي به اشخاصي بدهيد تا سايت خود را زير دامنه سايت شما راه اندازي کنند
8- همواره يک وبسايت نسبت به وبلاگ از اعتبار بيشتري برخوردار است و اين تغيير در کسب و کار شما تاثير خوبي خواهد داشت

و بسياري از مزيت ها و امکانات ديگر که ميتواند سريعتر شما را در اينترنت به اهدافتان برساند

براي اطلاعات بيشتر و ديدن وبسايت ما به آدرس زير مراجعه فرماييد
www.websitedesign4u.ir


براي ديدن نمونه کارهاي ما و انتخاب يک وبسايت با ظاهر مورد دلخواهتان به آدرس زير مراجعه فرماييد
www.wpskins.ir






http://sooti.loxblog.com/
ساعت23:11---1 اسفند 1391
توجه توجه




دوستان با توجه به قيمت سرسام آور آجيل عيد و براي مبارزه

با گران فروشي و تمرين اتحاد بين ايرانيان ، و حفظ آبروي

هموطنان كم بضاعت ، تمامي ايرانيان را مطلع از اين خبر

عيد باستاني امسال را بدون آجيل جشن خواهند گرفت .

به دوستانتان بپيونديد ، اين كاري ساده است،حتما اطلاع دهيد.


طنز
ساعت13:31---28 بهمن 1391
سلام عزیزم باید ازت قدر دانی کنم که این همه مطالب جالب و خوب برای ما گذاشته ای به راستی ممنونم ازت یه چیزی می خواهم بهت بگم می خوای تبادل لینک کنیم اگه می خواهی من با اسم طنز و با ادرس www.mkhaneh.lxb.irلینک کن باشه اگه لینک کردی بهم پیام بفرست تا منم لینکت کنم باشه تازه اگه عضو سایت یا خبر نامه شی هر هفته برات کلی مطالب خوب می فرستم اگه هم خواستی برات تبلیغ رایگان کنم اسم وبلاگ و ادرس وبتو برام بفرست سر بزنی باشه :میلاد خانه مدیریت سایت

عارف از شمانیوز
ساعت17:33---26 آذر 1391
سلام


بسم الله الرحمن الرحیم


من امروز 4 بار به وبلاگ تو آمدم این دفعه چهارم است.


امیدوارم تو هم امروز به وبلاگم بیای


البته قَرضم این بود که دیدم کسی توجه نکرده به این که نویسنده نیاز داری گفتم خودم بیام برات مطلب بگذارم و این مطلب را پر نظر کنم





هر کس داره این نظر رو میخونه بدونه:


شمانیوز بهترین وبلاگ دنیاست


حتما به آدرس:


www.shomanews.lxb.ir


مراجعه کنید و درخواست لینک کنید


راستی یادت نره لوگوی من این کد رو داره برو حال کن!


\<brپاسخ:اومدم.فقط نمی زاره کدی رو که دادی بردارم


این وب منه اگر می خواستی من استخدام وبت بشم در این سایت بنویس http://www.bookdownlads.tk

ali
ساعت20:57---20 مهر 1391
من آماده ام هرچی بخوای برات بزارم رو وبت اگه میخوای ایمیل بزن

عرفان عسگری
ساعت13:48---17 مهر 1391
لرد عرفان عسگری:

بسم الله الرحمن الرحیم

به حکم لرد عرفان عسگری،سر فرزاد حیات بخش از مدرسه انقلاب اسلامی موظف است مرا به عنوان نویسنده استخدام کند.

تا برای او نهایت خدمت نویسندگی را بکنم

اگر قصد استخدام مرا داری به من در مدرسه خبر بده و مرا با نام erfan@hamechipeydamishe

یوزر کن و رمز آن را به من بگو


پاسخ:OK


پشه
ساعت10:24---5 مهر 1391
جان داداش چی گفتی که ج ندادم؟؟؟؟؟؟؟؟پاسخ : یادم نیست. وقتی لازم شد می گم

fateme
ساعت20:35---10 شهريور 1391
che matalebi mikhay,dar morede har chi bod khobe

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





دو شنبه 23 مرداد 1398برچسب:, l 2:22 بعد از ظهر l فرزاد حیات بخش

درباره وب

به سایت تفریحی و سرگرمی همه چی پیدا می شه خوش آمدید در اینجا همه چی پیدا می شه برای آگاهی از اخبار ما در خبرنامه عضو شوید حتما نظر بدید ممنون
تبلیغات

موضوعات وب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)




آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 845
بازدید کل : 33415
تعداد مطالب : 93
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 1

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید


بلاگ رنک ما:






آپلود نامحدود عکس و فایل


تماس با ما
چاپ این صفحه